FAQ

VOOR AL JOUW VRAGEN

FORTUNA MEMBERSHIP

Met een Fortuna Membership heb jij het hele seizoen toegang tot alle zeventien thuiswedstrijden van Fortuna, waaronder de toppers tegen PSV, Feyenoord en Ajax. Daarnaast heb jij ook toegang tot alle reguliere thuiswedstrijden van de Fortuna Vrouwen in de Azerion Vrouwen Eredivisie. Een membership bij Fortuna biedt meer dan negentig minuten voetbal, zo ontvang je ook diverse mooie kortingen. Uiteraard blijft het wedstrijdbezoek wel centraal staan bij het Fortuna Membership.

Met een membership heb jij het hele seizoen niet alleen toegang tot alle reguliere competitiewedstrijden van zowel de mannen als de vrouwen, daarnaast ontvang jij tijdens wedstrijden 5% korting op de catering en 10% korting op de aanschaf van merchandise in een van de fysieke fanshops. 

Een Fortuna Membership moet betaalbaar zijn voor iedereen. Dit doen we met een scherpe prijsstelling, zodat je altijd zo voordelig mogelijk uit bent. Ben jij benieuwd naar de prijs van een Fortuna Membership? Check dan onze tarieventabel op onze membershippagina. 

Fortuna werkt sinds afgelopen seizoen met een nieuw ticketingsysteem. Dit systeem zorgt ervoor dat jij als supporter nog eenvoudiger een membership of ticket kunt aanschaffen. Mogelijk heb jij al kennisgemaakt met het nieuwe ticketingsysteem afgelopen seizoen bij de aanschaf van losse kaarten.

Hoewel er een nieuw ticketingsysteem is, hoef jij géén nieuw account aan te maken. Jouw eigen ‘Mijn Fortuna-account’ blijft leidend en zal blijven dienen om in te loggen in onze ticketshop. 

Ja, met de aanschaf van een Fortuna Membership heb jij ook de mogelijkheid om alle thuiswedstrijden van de Fortuna Vrouwen in de Azerion Vrouwen Eredivisie kosteloos te bezoeken. Op vertoon van jouw seizoenkaart heb jij toegang tot het stadion. Voor deze wedstrijden geldt geen vaste zitplaats, omdat slechts een gedeelte van het stadion is geopend bij wedstrijden van de Fortuna Vrouwen.

Fortuna wil Eredivisie-voetbal voor iedereen betaalbaar houden. Daarom is het mogelijk om te betalen in termijnen. Hierdoor heb jij zelf de keuze om de betaling van jouw membership in één, twee of vier termijnen te voldoen.

ALGEMEEN

Mocht jouw vraag niet tussen een van de veelgestelde vragen staan, kan je ons tijdens werkdagen altijd bereiken op onderstaande gegevens of door jouw vraag te stellen in het het stadion bij de receptie.

Telefoon: 046 411 34 40
Mail: tickets@fortunasittard.nl
Adres: Milaanstraat 120, 6135LH Sittard

Uiteraard is het mogelijk om een membership aan te schaffen in het stadion. Dit kan op werkdagen tussen 09:00 – 17:00 uur.

Wil jij offline een membership bestellen (excl. kortingscodes) gebruik dan onderstaand formulier. Download het formulier, vul het in en stuur het op per post of mail het naar tickets@fortunasittard.nl. Jij ontvangt dan binnen enkele dagen een bevestiging vanuit ons. Dit formulier kunt u ook iedere werkdag tussen 09.00 en 17.00 uur in het stadion komen invullen.

Aanvraagformulier 24-25 (offline)

 LET OP: Het verzilveren van eventuele kortingscodes is enkel mogelijk middels het online bestelproces of door in het stadion een bestelformulier in te vullen.

Je kunt maximaal één membership per persoon bestellen. Als je meerdere memberships wilt bestellen, dien je accounts met elkaar te koppelen. Had jij afgelopen seizoen meerdere memberships op één account staan dan dien jij dus ook eerst een (nieuw) account te koppelen.

Het koppelen voor een familielid/vriend(in) werkt als volgt:

  1. Klik rechtsboven op jouw account;
  2. Klik op ‘Familie / Vrienden Koppelen’;
  3. Voer van het te koppelen account het relatienummer, de postcode en pincode in en klik vervolgens op opslaan;
  4. De naam van de gekoppelde persoon is toegevoegd aan jouw account;
  5. Ga door naar het bestelproces

De peildatum voor memberships blijft 1 juli 2024.

Bijvoorbeeld: Indien jij op 1 juli 2024 zeventien jaar wordt, kies jij voor een membership uit de prijscategorie 13 t/m 17 jaar. Indien jij op 1 juli 2024 achttien jaar wordt, kies je voor een membership uit de prijscategorie 18 jaar. De datum van aanschaf is hierin niet relevant.

Helaas beschikken wij niet over een eigen parkeerplaats of garage waardoor het niet mogelijk is een parkeerkaart voor het hele seizoen te kopen. De parkeergarage wordt geëxploiteerd door een externe partij en de overige parkeerplaatsen waar wij gebruik van maken zijn op basis van beschikbaarheid en eigendom van omliggende bedrijven.

Je kan jouw bestelling kosteloos wijzigen of annuleren, mits je dit schriftelijk binnen 14 dagen meldt bij tickets@fortunasittard.nl. Na het verstrijken van deze 14 dagen is het niet meer mogelijk om het membership te annuleren.

BESTELPROCES

Als je meerdere memberships wilt bestellen, dien je accounts met elkaar te koppelen. Had jij afgelopen seizoen meerdere memberships op één account staan dan is het wel mogelijk om deze gezamenlijk in één keer te verlengen.

Het kopen voor een familielid/vriend(in) werkt als volgt:

  1. Klik rechtsboven op jouw account;
  2. Klik op ‘Familie / Vrienden Koppelen’;
  3. Voer van het te koppelen account het relatienummer, de postcode en pincode in en klik vervolgens op opslaan;
  4. De naam van de gekoppelde persoon is toegevoegd aan jouw account;
  5. Ga door naar het bestelproces

Je relatienummer is terug te vinden bij ‘Mijn Gegevens’ in jouw profiel. 

Fortuna beschikt over een beperkte capaciteit op de mindervalide tribune. Wil jij graag een Fortuna Membership aanvragen voor de mindervalide tribune? Neem hiervoor contact op met tickets@fortunasittard.nl 

In sommige gevallen worden onze bevestigingsmails gezien als SPAM waardoor de e-mails niet altijd in de inbox verschijnen. Mocht de mail ook niet in de spambox staan, stuur dan een mail naar tickets@fortunasittard.nl met de volgende gegevens: voor- en achternaam en relatienummer.

Wil jij een account koppelen zodat je meerdere memberships in één transactie kunt aanschaffen?

Het koppelen voor een familielid/vriend(in) werkt als volgt:

  1. Klik rechtsboven op jouw account;
  2. Klik op ‘Familie / Vrienden Koppelen’;
  3. Voer van het te koppelen account het relatienummer, de postcode en pincode in en klik vervolgens op opslaan;
  4. De naam van de gekoppelde persoon is toegevoegd aan jouw account;
  5. Ga door naar het bestelproces.

Let op! Indien jij wordt gekoppeld dan draag jij jouw aankooprecht over. Indien je het aankooprecht wilt behouden dien je jezelf eerst weer te ontkoppelen in jouw account. 

IDIN CHECK

IDIN is een online identificatieprogramma waarmee jouw persoonsgegevens geverifieerd kunnen worden. Dit gebeurt via je eigen vertrouwde online bankieren-omgeving. Deze tool wordt ingezet om te controleren of jouw persoonsgegevens overeenkomen met de gegevens van de kaarthouder. 

Met de IDIN Check worden de accountgegevens gecontroleerd met de bij jouw bank bekende gegevens (naam, adres, geslacht en geboortedatum). De controle is eenvoudig en snel uitvoerbaar. Hierdoor kan je sneller gebruik maken van het online verkoopkanaal van Fortuna en is jouw Fortuna Membership eerder actief. 

Iedereen die in het afgelopen seizoen een membership had is automatisch gecontroleerd. In het geval je een nieuw account aanmaakt dien je jouw account eenmalig te verifiëren. 

Ben jij benieuwd of jouw account nog geverifieerd moet worden of wat de status is van de IDIN Check? Ga naar jouw profiel en klik op ‘Identificeren’. Hier controleer je jouw status en zie je of er vervolgstappen ondernomen dienen te worden.

Let op: Jouw membership wordt pas actief als de IDIN Check succesvol is uitgevoerd.

Het is noodzakelijk om jezelf te identificeren wanneer je een Fortuna Membership of clubcard wenst aan te schaffen. Wanneer je account niet geverifieerd is wordt jouw membership of clubcard niet actief en heb je geen toegang tot het stadion. 

We begrijpen dat kinderen in sommige gevallen nog geen eigen bankrekening of identiteitsbewijs bezitten. Hierdoor is het niet mogelijk om voor dit account een online check uit te voeren. Deze controle dient handmatig uitgevoerd te worden. Binnen enkele weken wordt je persoonlijk geïnformeerd op welke manier deze accounts geverifieerd kunnen worden.

De IDIN Check werkt alleen voor mensen met een Nederlands bankrekeningnummer. Bezit jij dit niet dan is het niet mogelijk om een online check uit te voeren. Deze controle dient handmatig uitgevoerd te worden. Binnen enkele weken wordt je persoonlijk geïnformeerd op welke manier deze accounts geverifieerd kunnen worden.

FYSIEKE SEIZOENKAART

De fysieke seizoenkaart (hardcard) is jouw fysieke toegangsbewijs om het stadion te betreden tijdens thuiswedstrijden van zowel de Fortuna Mannen als de Fortuna Vrouwen.  Met deze kaart kun je tevens betalingen verrichten bij de cateringpunten in het stadion.

Ja, als jij een membership aanschaft dan ontvang je van ons een nieuwe kaart per post. Controleer daarom goed je adres bij jouw gegevens. 

Heb jij nog cateringtegoed op de oude kaart staan? Geen probleem. Alle tegoeden worden automatisch overgezet op de nieuwe kaart. Iedereen ontvangt zijn kaart uiterlijk één week voorafgaand aan de start van het nieuwe seizoen. 

Alle members ontvangen voor de start van het nieuwe seizoen een persoonlijke brief. In deze brief vind je onder andere jouw fysieke seizoenkaart.  Controleer daarom goed jouw adres bij jouw gegevens.

In aanloop naar het nieuwe seizoen worden in meerdere fases de seizoenkaarten per post toegestuurd. Hoe eerder jij besteld, hoe eerder deze bij jou op de deurmat valt. Alle kaarten worden uiterlijk één week voorafgaand aan de start van het nieuwe seizoen per post verstuurd. Bestel jij op een later moment dan heb je altijd via de QR-code in de Fortuna App toegang tot het stadion. 

Familie prijzen

Tribune0-12 jaar13-17 jaar18 jaar19 jaar20 jaar21+ jaar67+ jaar
Familievak E 1€ 19,68€ 25,00€ 45,00€62,50€ 80,00€ 95,00€ 85,00
Familievak E 2€ 19,68€ 25,00€ 37,50€ 50,00€ 62,50€ 75,00€ 70,00
Familievak E 3€ 19,68€ 25,00€ 37,50€ 50,00€ 62,50€ 75,00€70,00

Scroll in de tabel voor meer prijzen

FAQ